Rondreis indonesië - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van erwin en diny schulz - WaarBenJij.nu Rondreis indonesië - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van erwin en diny schulz - WaarBenJij.nu

Rondreis indonesië

Door: Erwin en Diny Schulz

Blijf op de hoogte en volg erwin en diny

02 Juli 2017 | Nederland, Nieuwerbrug

Op 14 September gaan wij onze reis starten naar Indonesië. Het land wat al heel lang op onze verlanglijst stond en waar de roots van Erwin liggen als Indo. Onze reis zal zich toeleggen op Java, Bali, Gili eilanden en Lombok. Langs de tradionele onderdelen die bij deze reis zitten zullen we gaan kijken of we het ouderlijk huis kunnen vinden van de grootouders van Erwin. Een nieuwe reis in een nieuw hoofdstuk van onze avonturen. Zoals jullie allen weten gebeurt er altijd wel wat tijdens onze vakanties.Laatste keer hadden we Hayan op de Filipijnen, we zijn benieuwd wat er nu weer deel van onze reis gaat uitmaken. Wellicht de uitbarsting van de Gunung Merapi of de Gunung Bromo. We hebben er zin in en tellen af de laatste 10 weken dat we met Garuda gaan vetrekken. Een ding is zeker, we gaan iedere dag Makan Makan,liefst zo veel mogelijk. Sate, Sate, Sate en voor de verandering maar weer Sate :-) Loh, nog 10 weken en dan naar Indonesie dese luitjes.
erwin en diny

Actief sinds 02 Juli 2017