Laatste Loodjes voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van erwin en diny schulz - WaarBenJij.nu Laatste Loodjes voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwerbrug, Nederland van erwin en diny schulz - WaarBenJij.nu

Laatste Loodjes voor vertrek

Door: Diny en Erwin

Blijf op de hoogte en volg erwin en diny

14 September 2017 | Nederland, Nieuwerbrug

Adu, de laatste loodjes deze ochtend en dan op weg naar Jakarta Indonesië. We hebben er zin in. Alles is gereed voor vertrek en nu is het aftellen tot we naar Schiphol kunnen. We hebben er voor gekozen deze reis alleen de reis site bij te houden. We zijn bereikbaar via Whatsapp als het nodig is. Sowieso houden we contact met familie als we daar zijn, we proberen zoveel mogelijk foto's, video's en reisverslagen te maken en die te plaatsen op deze site maar zullen lang niet overal internet hebben. De laatste dagen van onze trip zijn we op lombok en zoals het zich laat aanzien gaan we daar nog wat duiken maken om ook het onderwater leven te zien.

Veel plezier met onze reissite, geniet van al het moois wat er op komt te staan en mocht je willen reageren, stuur een app. Krijg je niet gelijk reactie, geen nood, we hebben dan wellicht geen internet verbinding en antwoorden dan wat later.

Erwin en Diny
erwin en diny