oversteek naar bali naar lovina beach - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van erwin en diny schulz - WaarBenJij.nu oversteek naar bali naar lovina beach - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van erwin en diny schulz - WaarBenJij.nu

oversteek naar bali naar lovina beach

Door: Erwin en Diny

Blijf op de hoogte en volg erwin en diny

24 September 2017 | Indonesië, Lovina

Alweer vroeg in de morgen op pad naar onze volgende bestemming, namelijk Lovina beach. Lovina staat bekend om de zwarte lavastranden en de dolfijnen voor de kust.
In de morgen zijn we gestopt bij een voormalig weeshuis, wat nu eigenlijk nog steeds wel een weeshuis is maar waar voornamelijk kinderen uit de buurt overdags komen waarvan ouders werken, een soort kinderdagverblijf dus. De kinderen doen er veel dingen en leren door dans om niet verlegen te zijn en niet bang. Bij het verblijf bevond zich een hele mooie plantage met allerlei kruidenbomen/ struiken, palmbomen, koffie en cacao en rijsvelden. We kregen een rondleiding met een orgineel indonesisch hoofddeksel. Na de rondleiding was er koffie met een indonesische snack en voerde de kinderen een dans op. Kortom erg leuk om te zien en wat een goed project voor kinderen om een goede basis voor hun verdere leven te verkrijgen.
Daarna was het weer in de bus en op weg naar de haven om de Toversteek naar bali te maken. Hup met zn allen op de veerpont en lekker uit de bus boven op het dek uitwaaien en genieten. De overtocht duurde maar anderhalf uur.
Aangekomen in Bali was het richting Lovina beach. We hadden daar een ontzettend luxe kamer met een zwembad voor de deur, Top! Even lekker langs de zee gewandeld en natuurlijk even in de zee gedobberd om vervolgens in t grote zwembad even te relaxen.
erwin en diny

Actief sinds 02 Juli 2017